Før jul sendte vi ut en spørreundersøkelse til kundene våre. Responsen var veldig bra, og vi fikk tilbakemeldinger fra over 700 kunder. Disse tilbakemeldingene kommer til å bli en viktig del i det pågående forbedringsarbeidet vårt.
Dette er hva kundene setter mest pris på, og hvorfor de anbefaler AGA til andre
- Godt engasjement
- God kontakt og støtte fra Salg
Forbedringer som er planlagt på bakgrunn av tilbakemeldingene:
- Mer proaktive
- Kortere behandlingstid på forespørsler
- Tilgjengelighet
- Forenkle fakturaene
For å forbedre tilgjengeligheten har vi nylig innført et nytt telefonsystem som gjør det mulig å bli satt videre til kundeservice eller innesalg hvis den ansvarlige selger ikke har mulighet til å svare på anrop.
Kundeservice ble i 2016 flyttet til AGA Tallinn i Estland. Vi har dessverre hatt enkelte oppstartsvansker, men har nå iverksatt tiltak som skal bedre situasjonen. Vi ønsker at alle våre kunder skal få den service de forventer av vårt kunderserviceteam.
Tusen takk til alle som tok seg tid til å svare!